mery_2021 22 aylik bu hafta oryantasyona başladık iki gün gidebildi. İlk gün sınıfa girmek istemedi bahçede oynattik öğretmenle. Öğretmen anne burada dursun biz sınıfa gidelim dediği için öğretmenine asla gitmiyor
Bugün öğretmen beni de sınıfa aldı kapinin onunda, bazen dışında oturduk. Bebeğim de sınıftakileri izledi bazen sizlandi. Sadece iki üç dakika sınıfta bensiz durdu sonra ağlayarak yanıma geldi.
İki hafta böyle ilerlemesini normal karşılıyorum. Tanımadığı bir ortama birden bensiz girmesini bekleyemem. Onu orada tek bekletip uzun süre aglatamam. Sınıfa tamamen girdikten birkaç gün sonra da beni görmek isterse diye okulun bahçesinde durmaya devam edeceğim .