nrysn Kızlar selam, oğlum 9 bucuk aylık kızamık aşısı için aradı sağlık ocağı ama doktorumuz yazın gerekli değil. 1 yaşına geldiğinde yaptırın dedi. Sizler yaptırmışmıydınız?
Ardenaden nrysn cunku bu asi numune gbi bseymisnarkdsm ebe oglumun asilarni o yapior memelekttym bir nrysn ayni asi 9 dada yapilsa 1 de de yapilsa