Enesim34 Merhaba,kademeli bırakmayı bende denedim ama olmadı sonrasında bir anda karar verdim ve kestik.İlk başta zor oluyor bir kaç gün ama sonrasında rahatlıyorsunuz.Çocuğun yemesi,uykusu daha düzgün oluyor.Ben dostineks tablet kullandım,devletinde karşıladığı bir ilaç.Sütü ⅔ günde kesiyor .Böylelikle ağrı,şişme olmuyor göğüste.Bende 24 aylıkken kestim,sizde 26 ay emzirmişşiniz gayet yeterli bir süre zaten bu.Kararı verin ve uygulayın 🌸