iloio üstten giyiyorsun arkasından mandal takılıyor büyükse falan. Özel dikimdi benimkisi. Birkaç farklı tip denedim, en çok beğendiğim üzerinde çalıştık. Korsesini, kumaşını, uzunluğunu, üzerindeki işlemesini dantelini falan seçtik zaman içerisinde. Giyeceğin topuklu ayakkabı ve sütyeni de en başta alıyosun sonra provalarda onları giymiş oluyorsun. En son da uzun duvak mı olsun kısa duvak mı olsun diye baktık. Tesettürlüyüm, gelinbaşı için de kuaför araştırdım birkaç ay. Sonra randevu alıp gittim gelinliğe yakışacak modeli konuştuk, kumaşı konuştuk. Kumaşı alıp birkaç gün önceden teslim ettim, o gün gelince önce makyaj yapıldı sonra gelinliği giydirdiler, ardından gelinbaşı yapıldı. Detaylı böyle oldu 😁