Bence kaşık dışında tabak falan almayın. Onları kullanmadan kendi kasenizde yediriyorsunuz. Belki çok büyüdüğünde kendi yerse kullanılabilir. 15 aylık benim kızım ben de aldım ama doğru dürüst kullanmadım. Munchkin kaşıkları ve suluk çok iyi. Başka da gerek yok