Benim bebeğimde kolikti 6 aya kadar ondan sonrası içinde şöyle söyleyeyim eğer bebeğiniz ağlamıyorsa uykusu geldiğinde orda olmayın . Benim bebeğim çok ağlak bir bebekti ama biraz ağlamyı bırakınca kendi kendine kaç defa yerde , yürütecinde ağlarken buldum onu . Şuan 2 yaşında olan bebeğim alır örtüsünü yüzünü kapatıp yatar . Bazende gelir yanıma uzanır artık pış pışlamayıda bıraktık sarılıp yatıyoruz :)))