Bu aylarda oluyor annesi endişe etme. Biz de çok yaşadık çok tedirgin oluyordum ama doktorumuz bağırsaklar gelişiyor boyut olarak da büyüyor, düzene girene kadar bunu yaşarsınız 4-5 aylık olana kadar dedi ve hiçbir damla ilaç vs kullandırmadı. Dediği gibi de zamanla azaldı ve son buldu.