hunilimomy dun baktığımda ay sonuna kadar vardı kayseriye bız nıgde de yasıyoruz burda yok ordan alıcaz 1 aya gıderiz doktor acelesi suan yok ama cok da gecikme dedı bizim kakaya yansıyor mukuslu yapıyor 3 aydır kan ve egzama yok verdıgım hersey mukus olarak donuyor ciltte tepki vermiyor ama huzursuzluk ve kusma da olunca doktor şüphelendi bende kronik kurdesen hastasıyım kızımda da yeni basladı ben gec fark ettiğim için tedavi yanıt vermedi ara ara cıkıp kayboluyor bende ki hafifmiş kızımda benım gıbı hafif seyrediyor doktor en azından erken fark edildi kronıklesmez ılerde dedı de tabi ins 🤲