biricikbebegimm milav 40 ından sonra uyandırmaya gerek yok demişti bize doktor ama yine de bilemiyorum 🫠
1gulceninannesi milav uyandırmayın uyuyorsa. Ama böyle deliksiz uyuduğu durumlarda rüya öğünü yapabilirsiniz 5 gibi.
Deletedmom_182 milav uyandırmayın acıktığında zaten kalkar yada uyurken yedirin dün bizimki akşam 7de uyumuştu gece uyku arası bir defa mama verdim şimdi uyandı😂
mombarbie_ milav benim bebegimde uyanmazdı 4 saatte 1 ruya öğünü yapıyorduk 5 aylık oldu kendi kendine uyaniyor artik
gozdeanne1 milav ay ne güzel valla uyandırmayın düzenini bozarsınız kendisi acıkınca uyanıyor zaten birde doktorlar gece açlılığını öneriyor zaten