Bebeğim 1.5 yaşında çok fazla düşkün emmeye aralıklı emzirme bıraktırma önerileri aldım ama daha zor oluyor ve pek değişen birşey olmuyor kimileri çay dene dediler nar ekşisi denedim tadına baktı sevmedi ve yara oldu zannediyor şuan 1 gün oldu emmeyeli biraz ağlama ataklarimiz fazla daha pratik daha farklı önerileri olan varsa yardımcı olabilir mi