Kızlar merhaba,
Doğumdan 2 ay sonra adet görmeye başladım. Ama sanki değişti gibi her şey. Bir ay çok yoğun oluyor ağrı sancı mahvediyor sonraki ay sadece lekelenme gibi geliyor 1 2 güne bitiyor. Eski düzeni yok hala. Şuan kızım 16 aylık oldu. Normal midir sizce ? Doktora gitmeye gerek var mı?