Mochi manuel pompam var ama genelde sağdığımda baya az geliyor süt. Bebeğim emerken sıkıntı yok gayet doyurucu geliyor. Elimde sıktığımda da oldukça geliyor. Bazı zamanlar akıyor tişörtüme ıslanıyor epeyce ama pompaya çok az geliyor sebebi ne olabilir? Elektrikli pompa almayı düşünüyorum almalı mıyım acaba? Fark ediyor mu manuele göre? Ona göre alacağım. Bütçemi sarstığı için alamamıştım ama elimdekiyle de sağamıyorum. Bilgili tecrübeli anneler beni aydınlatabilir mi acaba? 🥹