bal203 annemde kalıyordu normalde cunku ben vardiyalı çalıştığım için bebek yokken de annemde bırakırdım işe gideceğimiz zamanlarda gece gündüz o yüzden zannetmiyorum öyle düşüneceğini
Sadece yeni bir bebek katılınca aileye kızımla cok vakit geçiremediğime üzülüyorum yoksa bebek daha 15 günlükken bile sütümü sağım yaptım bebeği anneme bırakıp kızımla aksam dolaşmaya onunla vakit geçirmeye çıkarım nadiren de olsa, genelde babamızla cok vakit geçirirler doğumdan dolayı