2erkekannesiyimm Sinemkaan25102022 Ben 2 aylıkken başladım 18.ayına kadar kullandım oğluma bir sorun yaşamadık bebekten bebeğe değişir
2erkekannesiyimm Sinemkaan25102022 Oğlumda meme reddi yaşadık maalesef göğüs ucumu tutmadı kavrayamadı ilk 2 ay anne sütü aldı oda sağarak verdim hep emmediği için de bide lohusalık zamanında stresten sütüm azaldı kesildi ondan sonra bebelac kullanmaya başladık