Benim bebeğime de nurse harveys şurubunu verdi doktor ama anlamadım zaten gazlıydı şurup işe mi yaramadı yoksa daha mı kötü yaptı bütün gün aşırı huzursuz ve kakasını zar zor yaptırmama rağmen karnı hala şişti normalde kaka yapınca rahatlardı 🤷🏼♀️ kullanan varsa yorum yapabilir mi ? 🥹