30 aylık oğlum var tuvalet iletişimi sağladık ara sıra klozete otutturdum kakası gelince bazen çok nadir klozete oturur ama bezini çıkarttırmaz. Neyse önemli sorum şu hanımlar gece uykusuna oğlum süt içerek geçmeyi çok seviyor ve hala biberon da içiyor. Bardakta vermeyi teklif ettim reddetti. Hiç vermemeyi denedim ortalığı ayağa kaldırdı. Tuvalete başlamadan önce benim bu süt olayını kesmem lazım. Yardım lütdennnn. Şuan da birde 2 yaş sendromunun tam içindeyiz. Herşeye inatlaşıyor eğer ki süt içmeden uyuya kalırsa gece uyanıp istiyor. Ne yapacağım ben ?