Bebeğim pazartesi günü 4. Ay aşılarını oldu o gün ateşi oldu rutin her zamanki yükselişidir diye bi yerden sonra ilaç verdim ertesi gün de belli aralıklarla yine ilaç verdim ateşi çıktığı için çarşamba günü hiç yükselmemişti. Bu akşam tekrar yükseldi ve artık acile gittik parol serum taktılar eve geldik yine ateşlendi çocuk ıslak havluya sarıyorum ilaç ta verdim ama tekrar başka hastaneye mi götürsem yani tecrübeli olanlar bana fikir verebilir mi bebeğim prematüre doğmuştu ateşten ekstra korkuyorum o yüzden nasıl düşüreyim ateşi duş vs aldırdım