İyi geceler kızım 23 aylık şimdiye kadar emzik ve uyku arkadaşı ile uyuturum hep uyku rutinimiz oldu ama son bir aydır emziği ve uyku arkadaşına inanılmaz bir bağımlılığı var gün içerisinde normalde emzik emmez uyku arkaşını ve emziğini uykusu gelince ister şuan bir an olsun yanından ayırmıyor nereye gitse evin içinde sürekli emzik ve köpeği ile vermiyorum bazen kıyametleri kopartıyor ağlıyor kendini yerlere atıyo 3 aylık bebeğim var
Sorum şu olucak bu dönemlerde böyle bir bağımlılık oluyor mu dönemsel bişey mi ? yoksa kardeşini kıskanıp kendini yalnız hissediyor da mı böyle davranıyor çok üzülüyorum 😞😞