Mavissssss mavikuss_ ayak altlarında başladı bugün sadece dün bir kere 37.9 ateş çıktı acaba bir daha çıkar mı ateşi :(((
mavikuss_ Mavissssss 2 gün oldu ateşi sonra çıkmadı bir daha ama bizim döküntüler çok kötü oldu bir ayı buldu geçmesi herkes farklı şekilde atlatır her bebek benimki kötüydü maalesef sonrada tırnakları attı