ikizannesi10 sanki dovuyolarmis gibi çatlicak gibi agliyor kipkirmizi oluyor ne zmna kdr bole oluuo ikizler vok yoruldum 40 gündeagliyorum hep
Nyr195 ikizannesi10 ağlıycak evet 😊 kaç aylık bilmiyorum ama bizimki 3 ayindan sonra duruldu bu çok ağlaması