İyi akşamlar arkadaşlar benim hamilelikte yüksek tansiyon çıktı ve hatta yüksek tansiyon nedeniyle oğlum erken doğdu şimdi tekrar yine yükseklerde bugün doktor ilaç verdi ama emzirmeyi bırakman lazım dedi kafam cok karıştı aynı durumu yaşayan anneler bu durumda ne yapıyorsunuz bu arada oğlum 4.5 aylık oldu