Neden üzülüyorsun ki? Benim kızım da 8ay 5 günlük. Benim kızım da yemiyor ve ben de her gün yapmıyorum yemek malesef çünkü durmuyor ve yapamoyorum bazen. Mesela bugün nokta kadar karpuz yedi. O kadar ama 3 gün önce yarım kade çorba içti, avokadolu muz yedi falan. Ben de mamayla besliyorum malesef ama yapcak bişi yok 3 yaşına geldiğinde hala mama içmicek ya bu cocuklar ;)
Millete tıka kulagını lütfen.