Kızlar 36 haftalık gebeyim. Ve yüksek tansiyon var maalesef. Doğumun 14 ağustos inşallah ama tansiyondan dolayı erken doğum olursa bebeğin ciğerleri gelişimi tamamlasın diye doktorum ciğer geliştirici verdi. Ve ikişer doz şeklinde. 12 saat arayla İğneyi 22 sinde ve 23 ünde oldum bitti. Ama o günden beri karnım hep gaz dolu ve sanki kasıklarımdan bir şey sarkıyor böyle mesane mı rahim mi ne artık yani öyle bir his var. Ve karnım gerçekten çok şiş. Acaba bu yan etki falan mı. Doktorum herhangi bir şey de demedi. Aynı durumu yaşayan var mı acaba