14 aylık kızımın demiri 2 çıktı. Kilosu 13 boyu 79du. Kilo iyi olmasına rağmen hiç demiri yok. Belirti olarak aşırı terliyor, harç kum gibi şeyleri ağzına atıyor, iştahsız zorla yemek ediyorduk. Fertamir yazdı doktor, tadı iyi olmasına rağmen içmiyor pipetle denedim yok içmiyor. Ferro sanol b yazdırdık onu da öğürdü. Şırınga ile nasıl veriyorsunuz burnunu kapatmalı mıyım? Artık kırmızı renkli olduğu için meyve suyu bile içmiyor. Suyun rengini ayırt ediyor.