Herkese merhabalar🌸 3 ay 21 günlük bebeğim. Gece 12 ve 4 olmak üzere 2 kere yarı uykuluyken mama veriyorum. Ben uyandırmasam da kendisi kalkıyor zaten 3 aşağı 5 yukarı bu saatler de. Mama yerken Allahım nasıl bir terleme, biberonla dövüşme, elleri ayakları hiç durmuyor kendi kendini uyandırıyor. Ben anlamıyorum neden böyle olduğunu. Sonra uyutmak için uğraş dur🤦🏽♀️ mama yerken bu kadar cebelleşmesi normal mi bizim gibi olanlar var mı merak ettim.