genc1anne canım geçen yaz bizzat ben döktüm kurdeşen nedenini bulamadılar alerji testlerim hep negatif geldi en son sıcaktan ve stresten yani psikolojik diye bi tanı koydular ekim gibi soğuklar geldi ve benim ürtikerlerim anca o zaman geçti. Bende sizin gibi abur cubur yiyemiyordum çok tuzlu ya da tatlı yiyemiyordum meyve yiyemiyordum hep sebze ile beslendim yeşillik yedim durdum. Hiçbir faydasını da görmedim geçmedi yani havalar soğuyunca geçti