balbarlasmom 3 yaş 8 aylık kızım var, bir de 5 aylık bir kızım var. 29 yaşında ilk anne oldum şu an 33 yaşındayım. İyi ki olmuş 2.kızım en doğru zamanı seçmişiz. Ancak ilk çocuğub yaklaşımı çok önemli, büyük kızım maşaallah diyeyim hiç kıskanmadı hep yardımcı oluyor kendi çapında. Kardeşini bir sevme şekli var saatlerce izleyebilirim. “Sen hangi çiçekten geldin bize” dedi mesela yatmadan önce. Kokluyo kardeşini huzur aldım diyor. Öpüyor enerji doldum diyor. Ayaklarına bakıyor “sen büyücen benle koşcan mı” diyor. İçim gidiyor 🤣
Çoooook zor. Çocuklar kolay olsa bile çoook zor. Ama inanın 2 çocuk daha da bi başkaymış