Canin ne istuosa ye iç yap.Bakma sen yazilanlara.Sut ne zaman geliyo biliyomusun mutluyken.ben cay ictim icim yaniyodu kahve ictim.sukur bisey olmadi.Olmazda.Kan testo yaptirim demirim tavan😀rahat ol.yalniz bilmeden bulgur yedim gaz yapti ama herkese yapmiyo.9 ay zaten cektin.Al bi kahve keyfini yap.ben hala oyle yapiyorum bide cikolata oh misss