Merhaba. Kızım 20 aylık inet sütü alerjisi çıktı. Evolvia mama verdi doktor. Ama Kızım doğduğundan beri biberon almadı. Şu an mamayı içmiyor biberonu almıyor. Kilosu boyu düşük mamayı içmesi gerekiyor ama biberonu sulugu herseyi denedim iciremiyorum. Nasıl verebilirim?