beyzabarlas Synmannesi 500 e aldık geçen ay allahtan adetim geldide sprial taktırcam yarın yoksa her ay aynı korku yürek dayanmıyo
aycavera Synmannesi Defne_Sare ertesi gün hapını kafanıza göre kullanamazsınız yani doğum kontrol hapı gibi düzenli kullanımı olmuyor. Senede en fazla 2 kere kullanımı öneriliyor ki bu bile vücutta oldukça etkili oluyor. Hiç içmemek en doğrusu.
Baslicamaskiniza Tatlican o ne ya o fiyatı ödedikten sonra üzüntüden ertesi güne çıkamicaz shdkdj tövbe ya
Defne_Sare Bende eczaneye ne diye sorup aldığınızı merak ediyorum birde adını :)) spiral taktırmıştım ama kaydı diğer haplar da regl bozukluğu yaptı ertesi gün hapıda öyle yapıyor mu
Tatlican Defne_Sare Ella almıştım kızım kücukken adet duzensizligi yaptimi hatirlamiyorum 6yil oldu çünkü
Synmannesi beyzabarlas ya eşim yarısı içini felan geldi diyor beni korkutuyor istemiyorum param yok diyor tam emin de değil napcam bilmiyorum 🤷♀️ 😔
Defne_Sare smnbr kontrol zamanım gelmişti taktırdıktan 3 ay sonra gel demişti doktorum ben hiç anlamadım ama kasıklarımda ağrı oluyordu doktorum nasıl anlamadın dedi eliyle çekti geldi okadar çıkmış:))
Synmannesi aycavera eşim yarısı içine kaçtı dedi ben istemiyorum 2 ci çocuk hazır değilim para da vermiyor :( kendi harçlığım mı gidicek şimdi of napcam bilmiyorum
Synmannesi beyzabarlas al diyorum vermem o parayı diyor 500 tl çok mus ya eşim tam emin değilim yarısı girdi diyor beni korkutuyor yaaa :((
beyzabarlas Synmannesi valla alamam edemem deme şansı yoktu ki zaten al dedikten sonra alır bide daha 8 aylık bebeğimiz ikimizde hazır değiliz daha çok küçük eşim öyle şeylere takılmaz nereye vermiyoruz der geçer
benbiranneyim123 Synmannesi ne saçma sapan insanlarki bunlar yaa almiycaksan prezervatif takacaksın boyle erkekleri duydukça eşime daha çok bağlanıyorum valla ıyiki onunla evlenmişim