traineemom Eve 3 aylıkken gelmişti, 4-5 aydır bizde. Parazit aşılarını yaptırmıştık, bu gün dışkısında parazit gördüm 5 cm büyüklüğünde. Sağlığımız açısından endişeliyim, bir sorun teşkil eder mi ?
mevamomm traineemom Lütfen parazite dokunmayın insana bulaşan bı yapıda kedinizi bir odada muhafaza edin çocuğunuz var sanırım bir kaç gün başka bir oda da dursun iç parazit yaptırın
ArvenMom traineemom veterinere götürün zaten iç dış parazit yapar sonrasında sorun kalmaz kedinize ev yemeği çiğ sucuk salam gibi çok fazla yaş mama vermeyin sağlıklı ve kaliteli mama kullanın sorun kalmaz kumunu temşz tutun ellerinizi dezenfekte etmeyi unutmayın
Birerkekannesi_ Eliniz ile değdiyseniz bol sabunla yıkayın. Kedilerde parazit genellikle yaş mama ve salam sosis gibi işlenmiş gıdalar yedikleri zaman olur. Veterinere götürüp iç dış parazit aşısını yaptırın sonrasında bir şey kalmaz.
traineemom mevamomm parazite dokunmadım görünce direk anladım zaten, kediyi ne kadar sabit tutabilirim ki evin içinde 😔
mevamomm traineemom kullanmadığınız bir odaya tuvaletini mamasını suyunu koyun bir oda da muhafaza edin bir iki gün çocuğunuza ve size bulasmamasi için söylüyorum bir kaç güne iç parazit hapını kullandıktan sonra dokecektir hepsini tuvaletini de tamamen temizlersiniz sonra düzelir durum