Merhaba ben emzirmiyorum yaklaşık ilk 20 gün kanamam oldu sonra bu durum azaldı sarımtırak jel kıvamında akıntım olmaya başlamıştı o da 10 gün sürdü şimdi tekrardan kırmızıya döndü kanamam regli olduğum zamanda ki gibi yoğun bir kanama şuan en erken ne zaman olmustunuz bu regli mi yoksa hala lohusaligin verdiği bı kanama mı