15 aylık bir oğlum var göz teması iletişime gayet iyi bizlerle öğrettigimiz şeyleri yapabiliyor yürüyor. Baba dede hadi ver ara sıra anne kelimeleri söyleyebiliyor. Alkış ve çak yapabiliyor. Cee ee yaptıgımda iki elini gözlerime koyabiliyor. Fakart son zamanlarda dikkatimi çeken bütün eline geçen herşeyi yere atıyor ama öfke ile defgil sanki iç güdüsel kolonya şişesi,biberon,saç sprey kutusu,top ve su şişesi gibi şeyleride yerde yuvarlayıp peşinden gidiyor sürekli bazen bunlar değişik oyuncaklarda oluyor ve elinden aldığımızda çok öfkeleniyor bu şekilde oynadığında 10 dk nerdeyse oynayabiliyor bu tip şeyleri yerde böyle döndürüp peşinden gittigi için tedirgin oluyorum normal bir süreç mi acaba evham mi yapıyorum anlamadım