2prensannesi_06 Milo hangilerinde taktirdiniz 3 kez nasil nasil taktilar ben bunu cikartip hormonlu taktirinca doktor raporu olmadi lazimmis ole dedi
Milo 2prensannesi_06 vallaha canım hormonlumu degilmi bilmiyorum . Tam 3 kez takıldım rahimim almadı hic bir belirti vermeden düştü. Hani spiral kayınca bile kanama ne bileyim batma hissi veriyor ya hic oyle birseyler yasamadım
anniskomb 2prensannesi_06 ağrı yarın geçer parol alabilirsin bir de antibiyotik vermişti doktor 3tane kanamada 3-4 gün sürebiliyor sonraki adet kanamaları da ilki çok oldu ama sonra normale dönüyor tabii kan kaybı yaşanmıyor kan hapı içebilirsin adetken
2prensannesi_06 anniskomb banada dedi 6 ay lekelenme tarzi gelir dedi adetin cok gelir dedi antibiyotik filan vermedi