Tatlım selam 3 gündür bebeğimi emzirme den kesmekle uğraşan biri olarak yazmak istedim kızım 16 aylık ve tam bir meme bağımlısı o yüzden kesmek istedim uzmanlara göre ilk öğlen emzirmesi ardından gece kesilmesi gerekiyor memede uyuyan bir bebeğim var iki uyku yapıyor gece uykusuna kadar ikisine de karnını doyurup ayağımda sallıyorum ninni açıyorum geceleri de aynı şekilde sadece gece uykusundan uyanınca emziriyorum gün içinde meme dediğinde direkt dikkatini dağıtıp unutturuyorum meme uf oldu annem diyip oyuncaklarla oynuyoruz biz 3. Gecemize girdik yarın allah ızın verirse gece de vermicem bakalım