Bebeğim 4140 gram 55 cm doğdu. Hastaneden çıktığımızda 3900 grama düşmüştü. 14-22 gün arasında 4200 kiloda kaldı o hafta hiç kilo alamadı. Bugün 1 aylık 4700 gram 58 cm olmuş. Son 8 günde 450 gram civarı almış. Sadece anne sütü veriyorum. Sizce nasıl?
Sütüm azaldığı için bi süre sağım yaptım, kilo alamadığı hafta doymayıp ağladığında sağdığımda biriktirdiğim sütleri verdim. 1 haftadır kriz yaşamıyoruz, hiç sağdıklarımdan vermedim. Sadece emziyorum, hiç mama kullanmadık.