cirkinimaa doğduğunda yapmıştık hemen aylık olarakta iyi bir para yatırıyorduk. Bize 18 yaşına gelince kendi kullanılıyor demişlerdi ancak öyle olmuyormuş, babası ödeyici gözüküyor o ölmeden hesaba dokunamıyormuş asla bize mantıklı gelmedi zaten çokta getirisi olmuyor 4 yıl olacaktı çıktık