21.5 aylik pazartesi günü lokal anestezi ile devlet hastanesinde sünnet yaptırdık. Pipiye iğne yapti doktor muayene odasında 20-25 dk sonra da yan odada sünnetini yaptı 15 dk falan sürdü galiba sonra hemen eve gittik. İgnede biraz ağladı sonra sakinlestirdik sünnet boyunca ağlamış ben girmedim babasiyla dedesi girdi. Eve gidene kadar agldi yaklaşık 1 saat uyur uyanik. Arabada ilk cisini yaptı galiba çok ağladı o ara. Ondan sonrası şükür rahat geçti korktuğumuz gibi olmadı.