Yenidoğan doneminde ne zaman isterse emzirmek gerekiyor diye biliyorum. Daha çok küçük yatağında uyumamasi normal temasa ihtiyacı vardır bence. Benim kızım 3 gün snra 2 ay olcak genelde memede uyuyor ne kadar doğru bilmiyorum ama şimdilik bu şekilde 💐