nobody_ Kızlar merhaba bebeğim 6 aylık henüz emeklemedi sünnet ettirmek istiyorum. Lokal anestezi ile yapan hastaneler veya özel sünnetçi var mı bilgi verebilir misiniz
Erenveannesiiii nobody_ merhaba bende Trabzon’da yaşıyorum Salı günü Araklı bayram halil devlet hastanesinde sunnet oldu oğlum 5 buçuk aylık lokal anestezi ile yapıldı
Arirang nobody_ Yomra’da özel klinik var. Doktorun adı Fatih Yurdadoğan. Lokal anestezi ile yapıyor. Siz de bebeğinizin yanında oluyorsunuz
bilmemkine Erenveannesiiii merhaba , sunnet olurken sizi yanına alıyorlar mı ve randevuyu ne kadar önceden almıştınız sünnet olması için
Mrvdm Erenveannesiiii devlet hastanelerinde 1 yaşından önce sünnet yapmıyorlar diye biliyoruz bize öyle dedi numune hastanesindeki doktor acaba hastaneye göre degisiyor mu bosuna mi bekledik biz😒
Erenveannesiiii bilmemkine sunnet olurken bizi almadılar 3 ay öncesinden bi kağıda tarih yazıp verdi o gün sabahtan sıra alıp gelin dediler
nobody_ Arirang evet ama ücreti çok fazla geldi bana daha sağlıksal bir şey olsa asla esirgemem ama sünnet sonuçta
nobody_ Erenveannesiiii teşekkür ederim biz ertelemek zorunda kaldık şuan da ishal ve ateşi düşüp tekrar çıkıyo ne yapacağımı şaşırdım
Erenveannesiiii nobody_ ya geçmiş olsun iyi yapmışsınız bian önce iyileşir umarım bebisler hiç hasta olmasın
nobody_ Erenveannesiiii inşallah çok teşekkür ederim😓 dişlerden arada ateşi çıkıp iniyodu ama ilk defa bu kadar oldu çok korkuyorum gece nöbet mi tutsam acaba
Erenveannesiiii Mrvdm ben Araklı’da yaşıyorum çocuk doktorunada burada götürüyorum sorduğumda başhekimlik ilgileniyor dediler başhekim yaptı zaten sunneti gün aldığımızda daha 3 aylık bile olmamıştı ama keşke dahada erken yaptırsaydım dedim
Mrvdm Erenveannesiiii bende yaptırmayı çok istedim ama 1 yaştan önce yapmadıklarını söylediler o yüzden beklemek zorunda kaldım ozellerde pahalı olunca keşke bilseydim orda yaptirirdim şuan çok üzüldüm ya en kısa zamanda yaptırmak istiyorum lokal olarak bakalım
Erenveannesiiii Mrvdm evet özeller pahalı gerçekten bende o yüzden 5. Ayini beklemek zorunda kaldım zor bi hamilelik ve doğum süreci geçirdim aklıma gelmedi doğar doğmaz sunnet için görüşmek 2 buçuk aylık filandı gün aldık ama keşke 4 aylık olmadan olsaymış