11 aylık kızımın dün akşama doğru ateşi çıktı. Sadece ateş kusma ishal hırıltı öksürme burun akıntısı hiç biri yok. Bugün sağlıkocagına götürdüm boğazı kulakları ciğerleri temiz diştendir dedi. Bu arada kızım 8 diş çıkardı hiç birinde belirti vermedi ates salya falan olmadı. İlk dişini 3 bucuk aylık çıkardı. Ateşi 38.8 e falan çıkıyor. Dünden beri dolven veriyorum 6 saat falan geçiyor şurubun etkisi geçince yine çıkıyor ateşi. Öyle damaklarında beyazlık falanda yok. Ateş neden olabilir acaba. Yarına kadar devam ederse acile götürcem. Yarın 2 bucuk gün olcak ateşi