oksallll ya zaten 37 normal 38 ve üstü ateş sayılıyor.Siz calpol verin direk düşecek zaten ara ara da kontrol edin,incr giydirin corap giydirmeyin 4 saat sonra yine 38.5 kardaysa verin rahatlasın.Ben hatta aşı vuruldu yarım saat sonra ateşi cıkmadan direk vermiştim calpol.