9793selaam Doğru sonuç verir mi kızlar genelde sabah yapın diyorlar ya ? Erken gebelik testi yaptım . Yarım saat önce yapmıştım
ecemmmay 9793selaam benimki gece belli olmuştu bide diğer çizgi silikti ona inanmayıp gece hastaneye gidip kan vermiştim :)
9793selaam Lolik erken gebelik yaprim cnm ama. Bı kere kaçamak olmuştu bizim o ttuysa 15 günlük falan olacaktı 15 günlükken çıkar miydi
Lolik 9793selaam 15 gün çok yeni yani bilemedim direk kan verseneniz daha mantıklı. Regl tarihiniz geçti mi yoksa acaba diyerek mi yaptınız
9793selaam Qunqnir 23 u olmudtim geçen ay bazen bı iki gün 3 gün bile atabiliyor ya ileri .atmayı saymazsak 2 gün gecikti
Melek1921 Ben akşam yapmıştım gece hatta silik çıkmıştı ertesi gün kan verdim gebelik çıktı adetime 3 gün vardı.
Qunqnir 9793selaam adetiniz 2 gün geçtiyse çıkar. - geç döllenme ihtimali hariç- Gebelik haftası hesaplanırken birliktelik değil son adet tarihi esas alınır o yüzden son birliktelik günü ile konunun alakası yok.
veysi106_ 9793selaam hadi hayırlısı bebeğim 9 aylığa geçecek adet olmadm 3 test yaptım negatif kan vermeye korkuyorum erken değil mi gebelik için