hepmutluolesma Bacılarım selamlar. daha önce bebekle mısıra giden var mı önerir mi önermez mi tecrübeleri nelerdir ? Uçakta çok sorun oldu mu ? Yemekler gezi vs nasıl oldu. Kasımda gitmek istiyoruz kızım o zaman 20 aylık olacak
Mazikeen hepmutluolesma 18 aylık kızımla gidecektik sonra vazgeçtik daha çok küçük dayanamaz diye aşırı sıcak bir yer çünkü
maygirl hepmutluolesma kasım ayi ideal daha baharımsı bi mewdim oluyor cok sicaklardan ziyade.cok uzun surmuyor zaten yolculuk.inis ve kalkista emzik buberin yada emziryosaniz emzirin kulak tikanablir.damak tafi pek bize uymuyor bebeginiz icin okmazsa olmaz gidalari yaniniza alın.ha birde dolandirilmamaya dikkat edin hersry fok ucuz ama cok oahaliya satmayi calisiyorlar pazarlikla cok cok ucuza alablirsniz hersryi.
Mazikeen hepmutluolesma Kasım kısmını okumamıştım 😁😁😁 yanınıza yiyecek mutlaka götürün bebiş için çünkü oranın kültürü hep aşırı baharatlı çorbayı konserve mantığı ile minik kavanozlara yapıp bagaja verebilirsiniz mesela
hepmutluolesma Mazikeen evet onu duydum, artık yiyecek için bir şeyler ayarlamaya çalışacağım ama uçak kısmı gözümü korkutuyor 🥲
Mazikeen hepmutluolesma uçak kısmından korkmayın bence cama yapışan oyuncaklar var uçakta çocukların çok ilgisini çekiyor birde yazı tahtası var manyetik olanlardan ondan alabilirsiniz karalar karalar siler uyuması için beşikte temin ediyor hava yolu şirketi bebek olduğu için yiyecek alabilirsiniz yanınıza bebe bisküvisi kek gibi birşeyler yaparsanız onlarla da oyalanır