Bebeğim Dil bağı ve sünnet oldu genel anestezi şeklinde oldu hem Dil bağı kesildi hemde sünnet oldu fakat bebeğim bugün çok ağlıyor sanırım acısı var fakat bebeğim şuan beni asla emmiyor önceden uyku arasında vs emziriyordum ama bugün asla emmek istemiyor saatlerce ac bıraktı kendini memeyi almıyor biberon asla kabul etmedi zaten ne yapacağım lütfen yardım edin 4 aylık bebeğim