Merhaba, 2 gün önce bebeğim emziği almadığı için ucunu çok az bala batırıp verdim ama sonradan araştırdıklarım karşısında çok kötü bir şey yaptığımı anladım ve vicdan azabından ölcem. Nasıl böyle cahilce bişey yaptım elim kırılsaydı da vermeseydim. Bi de organik pazardan almıştı eşim petek baldı. Balın içindeki bakteri bebekleri zehirleyebiliyormuş 😔 doktoruna yazdım bişey olmaz bir daha vermeyin, gözlemleyelim bişey olursa hastaneye gelin dedi ama ne yapacağımı bilmiyorum çok çaresiz ve kötü hissediyorum. Yine de hastaneye gitsem mi acaba?