55gmz Travazol diye bi krem var onu sürmen lazım vajina ya bi kaç günde geçiyor…doktor onu vermişti bana….
asyamasyam5 onlyy mantar olabilir kaşıntı batma yanma gibi şeyler oluyor doktora gidin durumu anlatın tahlil yapıp uygun bi ilaç veriyor hemen geçiriyor hiç çekmeye degmez
Tomris-Hatun onlyy bsim geldi bikere sirke bildigin sirke pamuga damlatip surdum o bolgemepamuk yarim saat durdu . Sonra dus aldim gecmisti
asyamasyam5 onlyy ben 2 defa yaşadım gittim birinde bekardım birinde hamile muayene etmedi idrar tahlilinde çıkıyor muayene korkusuyla aylarca çekmiştim bekarken boşaymış
UrbanMom onlyy mantar olabilir bence bir doktora gidin. Ben avmde çalışırdım benim başıma gelmedi ama arkadaşlarım dışarı tuvaleti kullanmaktan hep aynı şikayeti yapardı hep mantar çıkmışlardı
ftm2537 onlyy büyük ihtimal vajinal mantar yaşıyorsunuz aynı durumu yaşadım çünkü çok zor 😫 her tuvalet sonrası elma sirkesiyle yıkayın taharet alın ben onun faydadisini çok gördüm
UrbanMom onlyy bazen olmuyor bence yine de kadın doğuma baktırın derim ve mümkün oldukça eviniz harici tuvaleti kullanmayın avmde çalışırken orada temizlikte çalışan ablalar anlatıyordu da ne insanlar ne şekilde kullanıyor
asyamasyam5 onlyy öyle bişey denmedi hiç bana sadece idrar verdim arkadaşımın da başına geldi o da aynı muayene falan yapılmadı ama öyle söylenirse yaptırmak istemiyorum diyebilirsin zorla muayene edecek hali yok çoğu kişi bu yüzden gitmiyor doktora
deryaboz Flucan hap kullanmıştım içinde iki tane var o geçirmişti benimkini hemen. Kremler sirkeler işe yaramamıştı. Doktora ilacı sorablrsinz. Ben de duramıyordum kaşıntıdan.
onlyy UrbanMom dün suya bi miktar sirke atıp içine oturdum ve sabah uyandım hla kaşıntım yok ise yaradı snrm
UrbanMom onlyy inşallah geçmiştir ama biraz gözlemleyin cinsel ilişkide eşinize de geçebilir ya da eşinizde olupta size de gecebilir