Belcim30 ejdermeyvelilahmacun valla helal olsun sana arkadaş işte 2.el bu fiyata olur hem ihtiyacı olan alır hemde sen döküntüden kurtulursun 🤌 hemen satman dileğiyle 🎉🎉🎉
ejdermeyvelilahmacun komik canım şu tutup arabayı sürdüğümüz yer var ya orasının siyah yerinde hafif bi yırtık var ciddi alıcıysan aşağı inip foto atayım
komik ejdermeyvelilahmacun gercekden almayi dusunuyorum okadar da onemli degl ama resm atarsaniz daha iyi olur
bilemedimya ejdermeyvelilahmacun gardopstan istek atarmisiniz ondan satış alma işlemine bakayım kargo fazla gelir onu ben öderim kendi tarafıma Cerenime Gardops hesap
komik ejdermeyvelilahmacun ankaranin neresi bu arada bide ben bu arbayi nekadar sure kullanirim bu nrmal bebek arabalarindan deglmi
ejdermeyvelilahmacun komik çocuk bindiği kadar kullanabilirsin. Ben evim en üst katta binada da çok pis insan var diye satıyorum baston araba almak zorunda kaldım. 3 yaşına kadar falan götürür