kaderroza Kızıma bir ay önce epilepsi tanısı konuldu emar vs istendi ama 6 aydn önce çekilmiyor eeg çekildi sadece dün de metobolzma doktoru kan fln aldı eeg beyin dalgaları dengsz denildi epixx verildi aynı günde 4 5 defa kendini kasıyor ne ypmam lazım böyle oln varsa nasıl yol izldnz
Minigim38 kaderroza videoya çekin bebeğinizi hareket ettirmeyin o an nefes almasını sağlayın ve nöbet bitince hemen ambulansı arayın hastaneye gidin. Kendiniz götürmeyin hastaneye ambulansta oksijen falan veriyorlarmış bize böyle dendi
kaderroza Minigim38 cnm.zwtn videoyu çektim doktora gösterdm şuan 6 ay olmasını bekliyoruz ilacın faydası yok sanki bir aydr kullanıyoruz
Minigim38 kaderroza epixx aslında iyi bir ilaç etkili de neden öyle oldu ki. Tekrardan doktora gittiniz mi ilac kullandığımız halde devam ediyor diye belki ilacı değiştirir
kaderroza Minigim38 metobolizmaya gostern dedi sonuçları bana getrn dedi onlrn çıkması bı 20 günü bulacakmiş byrmdn önce evi süpürüyordm kızımı kaynama verdim oda tak odaya getrdi tabi biZm süpürgenin sesi fena üç gün SONRA kızım bu hale geldi
kaderroza Minigim38 kitlenmiyor kızım sadeve kendisini üst üste çok kasıyor ve günde 5 kere tekrarlanıyor
Trilece Eğer ilaca rağmen durmuyorsa bencede doktorunuza gösterin tekrardan, nöbet halindeyken yan yatırın ciğerlerine sıvı kaçmasın nöbetleriniz ateşli mi ateşsiz mi birde ne kadar sürüyor