TazecikAnne22 Hanımlar bebeklerinizi emzirirken bir yandan da besleniyor musunuz ? Veya birde bunun bi sakıncası var mı sizce önermeyen var mı merak ettim?
ma9419 TazecikAnne22 ben bişeyler yemek değil de çok susayınca su içiyorum bi zararı olacağını düşünmüyorum
Deletedmom781 TazecikAnne22 valla ben yiyorum baska vaktim olmuyor yapcak birsey yok su falanda iciyorum zarari oldgnu da dusunmuyorm acikcasi
aramzamzam TazecikAnne22 bende yiyorum nasıl zararı olur ki bebek de annede rahat sa bence herkes yemeğini yesin ☺️ bilimsel Bi şey de duymadım 🙉 😂
TazecikAnne22 ma9419 Deletedmom781 aramzamzam Ndderdem Deletedmom413 Aynen bende yiyorum içiyorum sürekli olmasa da çoğu zaman ama dün akşamki oturmada teyzem ve anneannem sakın dedi sen napıyosun dedi bende bilemedim bi an bi soruyum dedim yani
Deletedmom413 TazecikAnne22 Bende yapiyordum Genzine sicrar bisey icme dediler Açmı kalayim biseyde olmadi :)
Ndderdem TazecikAnne22 eskıler abartıyor canım sorup sorgulamadan onlara soylenenlere tamam demişler. Bızede duyduklarını soyluyolar. bısey deyıncede “ ben kaç tane çocuk yetıstırdım” 😂